Saturday, December 2, 2023

Rugaciune pentru gasirea lucrurilor pierdute

 

Rugăciunea către Sfântul Anton de Padova pentru găsirea lucrurilor pierdute este una dintre cele mai cunoscute și frecvente invocări în această situație. Iată o variantă a acestei rugăciuni:


```

Dragul Sfânt Anton, prieten credincios al celor ce au pierdut ceva,

Te rog, ajută-mă în acest moment de nevoie.

Am pierdut [menționați lucrul pierdut], și simt disperare în inima mea.

Te rog, încredințează-mi rugăciunea mea Bunului Dumnezeu.

Ajută-mă să-mi găsesc [menționați lucrul pierdut] cât mai curând posibil,

Și promit să răspândesc recunoștința mea și să împărtășesc bunătatea pe care o primesc.


Rugăciunea ta puternică să mă ocrotească, Sfinte Anton,

și să mă îndrume în această căutare.


Amin.

```


Pentru o relație mai personală cu Sfântul Anton, puteți adapta rugăciunea pentru a reflecta propria voastră exprimare și sentimente. Rugăciunea ar trebui să fie rostită cu credință și sinceritate.

No comments:

Post a Comment